لوگو ورق سیاه کاویان

قیمت ورق سیاه کاویان

بروزرسانی

08:134 مرداد 1403
عنوانقیمت ریالبدون ٪۱۰ ارزش افزودهخرید
ورق سیاه 30 میل-طول*1.25متر

291,000

ثابت
ورق سیاه 30 میل-طول*1.5متر

291,000

ثابت
توجه



لوگو ورق سیاه مجتمع فولاد خرم آباد

قیمت ورق سیاه مجتمع فولاد خرم آباد

بروزرسانی

08:134 مرداد 1403
عنوانقیمت ریالبدون ٪۱۰ ارزش افزودهخرید
ورق سیاه 30 میل-طول*1.25متر-شیت فابریک

286,000

ثابت
ورق سیاه 30 میل-طول*1.5متر-شیت فابریک

تماس بگیرید

لوگو ورق سیاه فولاد اصفهان

قیمت ورق سیاه فولاد اصفهان

بروزرسانی

08:134 مرداد 1403
عنوانقیمت ریالبدون ٪۱۰ ارزش افزودهخرید
ورق سیاه 30 میل-6*1 متر-شیت فابریک

281,000

ثابت
توجه



لطفا منتظر بمانید...

ورق‌های فولادی از پرکاربردترین مصالح مورد استفاده در انواع صنایع مختلف هستند. اما این نوع ورق‌ها گستردگی زیادی دارند و تنوع محصولی در آن‌ها باعث سردرگمی بسیاری از خریداران شده. ورق‌های فولادی با استفاده از دو روش نورد سرد و نورد گرم تولید می‌شوند. ورق سیاه یکی از محصولاتی است که با استفاده از روش نورد گرم تولید می‌شود و جزو پرکاربردترین مصالح در صنایع مختلف است.

قیمت ورق سیاه 30 میلی متر

ورق سیاه 30 میلی متر نیز یکی از همین مصالح است اما همانطور که در بالا اشاره کردیم گستردگی و تنوع محصول در ورق‌های فولادی باعث سردرگمی خریداران شده از این رو قصد داریم به بررسی مشخصات و قیمت ورق سیاه 30 میلی متر بپردازیم. با ما همراه باشید.

ورق سیاه با استفاده از روش نورد گرم و در دمای بیشتر از ۹۳۰ درجه سانتی‌گراد تولید می‌شود. ورق سیاه در صنایعی مختلفی مانند ساختمان‌سازی، خودروسازی، تولید انواع مخازن و پروفیل و... کاربرد دارد.

چطور ورق سیاه 30 میلی متر را تهیه کنیم؟

برای تهیه و خرید ورق سیاه 30 میلی متر راه‌های مختلفی وجود دارد، از خرید از آهن‌فروشی‌های آفلاین گرفته تا خرید آنلاین از وبسایت اصفهان آهن. اما موضوعی که وجود دارد این است که در خرید ورق‌های فولادی باید به مواردی مانند ضخامت، ابعاد ورق، شرکت سازنده و حتی استاندارد مورد استفاده در ساخت آن توجه کنید تا در خرید خود دچار مشکل نشوید و محصولی مطابق با نیازهای خود خریداری کنید. در روش آفلاین امکان بررسی تمامی این موارد وجود ندارد و همین موضوع ممکن است باعث شود محصولی را خریداری کنید که کاملا مطابق با نیازهای شما نباشد اما در سایت اصفهان آهن این مشکل به خوبی برطرف شده و شما می‌توانید با مطالعه تمامی مشخصات محصولات، خریدی مطابق با نیازهای خود داشته باشید.

موارد تاثیرگذار بر قیمت ورق سیاه 30 میلی متر

کارشناسان کارخانه‌های تولید کننده ورق سیاه 30 میلی متر برای محاسبه وزن ورق‌های خود به مواردی مانند طول، عرض، ضخامت و چگالی توجه می‌کنند و همین موضوع باعث شده تا ورق سیاه 30 میلی متر تولید شده توسط یک کارخانه با کارخانه‌ای دیگر از نظر قیمتی متفاوت باشد. به جز موارد بالا عوامل دیگری نیز مانند قیمت روز دلار، قیمت جهانی فولاد، عرضه و تقاضا و حجم معاملات بورسی ممکن است در قیمت ورق سیاه 30 میلی متر تاثیرگذار باشد.

مشخصات ورق سیاه 30 میلی متر

از آنجایی که هر کارخانه برای تولید ورق سیاه 30 میلی متر استانداردهای خاص خودش را دارد. نمی‌توان این موضوع را به طور کلی عنوان کرد اما ورق سیاه 30 میلی متر یکی از اصلی‌ترین مصالح در انواع صنایع مختلف به شمار می‌رود.

کاربرد ورق سیاه 30 میلی متر

ورق سیاه 30 میلی متر در صنایع مختلفی مانند ساخت پروفیل‌های باز، پروفیل‌های z شکل، پروفیل‌های بسته، تولید انواع مخازن، تولید ماشین آلات کشاورزی و... کاربرد دارد.

ورق سیاه 30 میلی متر در کدام کارخانه‌ها تولید می‌شود؟

ورق سیاه 30 میلی متر در کارخانه‌های مختلفی تولید می‌شود اما اصلی‌ترین تولید کننده این نوع ورق کارخانه‌های فولاد مبارکه اصفهان، فولاد گیلان، فولاد اکسین خوزستان و فولاد کاویان است.

راهنمای خرید ورق سیاه 30 میلی متر از اصفهان آهن

برای خرید ورق سیاه 30 میلی متر می‌توانید از طریق وبسایت اصفهان آهن اقدام کنید. در این وبسایت می‌توانید به لیست تمامی شرکت‌های تولید کنند و محصولات آن‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین اگر احساس کردید در هنگام خرید نیاز به مشاوره یا راهنمای دارید می‌توانید از طریق چت آنلاین یا تماس تلفنی با کارشناسان فروش این وبسایت در ارتباط باشید.

قیمت روز ورق سیاه 30 میلی متر

شما می‌توانید برای بررسی و مشاهده لحظه‌ای و روزانه قیمت ورق سیاه 30 میلی متر از طریق وبسایت اصفهان‌ آهن اقدام کنید. به همین دلیل می‌توانید خرید خود را در بهترین زمان ممکن انجام دهید.

more indicator
بیشتر

دانلود اپلیکیشن اصفهان آهن

اصفهان آهن را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

enamaad1enamaad2

طراحی توسط تیم مارکتینگ و توسعه اصفهان آهن