تیم اصفهان آهن

اصفهان آهن نفرات جوان و باتجربه را در کنار یکدیگر گرد هم آورده تا با بهره‌گیری از ظرفیت این دو گروه در کنار هم، تیمی خلاق و با دانش داشته باشد. به همین دلیل در سال های اخیر، مخاطبان و فعالان این صنعت، نام اصفهان آهن را با اتفاقات تحول‌آفرین و ایده های نو می شناسند. این موضوع، مسئولیت تیم ما را سنگین تر کرده و موجب شده تا در راستای برآورده کردن انتظارات، تلاشی شبانه‌روزی انجام دهیم. ثمره این فعالیت ها، مشارکت فعال در پروژه های عمرانی بزرگ ملی در راستای توسعه و آبادانی ایران عزیز بوده است.

اصفهان آهن با ارتباطات گسترده

این موضوع، مسئولیت تیم ما را سنگین تر کرده و موجب شده تا در راستای برآورده کردن انتظارات، تلاشی شبانه‌روزی انجام دهیم. ثمره این فعالیت ها، مشارکت فعال در پروژه های عمرانی بزرگ ملی در راستای توسعه و آبادانی ایران عزیز بوده است.

درباره ما تیم اصفهان آهن

به واسطه وجود کارخانه های عظیم تولید فولاد در اصفهان، نام این شهر با آهن و فولاد گره خورده است. اصفهان آهن برآمده از دل چنین شهری است. از همان روزهای ابتدایی بناشدن اصفهان آهن توسط سید سعید صمصام شریعت در سال 1378، ما به دنبال رسیدن به جایگاه «پیشگامی»، «خوشنامی» و «اعتبار» بودیم. پس از حدود ربع قرن تلاش، امروز توانسته‌ایم نام اصفهان آهن را در میان فعالان صنعت فولاد کشور، به نقطه‌ای مناسب برسانیم و همچنان در تلاشیم تا این جایگاه را بهبود ببخشیم.

اهداف ما

یکی از مهم ترین اهداف ما، رساندن بهترین محصول با قیمتی مناسب به دست مشتری و مصرف کننده نهایی است. در راستای این هدف، اصفهان آهن خود را به عنوان یکی از فروشندگان و توزیع کنندگان اصلی محصولات ذوب آهن اصفهان معرفی کرده است. تولیدات این کارخانه از کیفیت بالایی برخوردار است و طرفداران و مشتریان بسیاری در سطح کشور دارد.
موضوع بعد، سهولت در امر ثبت سفارش برای مشتری است. مشتریان معمولا به دنبال راهی هستند که بتوانند قیمت های لحظه‌ای را چک کنند و با بهترین قیمت، خرید خود را انجام دهند. این موضوع از طریق وب سایت اصفهان آهن امکان پذیر است. از این طریق، افراد می توانند تمام مراحل ثبت سفارش تا خرید و تحویل بار را به سادگی انجام دهند.

اصفهان آهن را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

enamaad1enamaad2

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت اصفهان آهن آپادانا می باشد. «طراحی شده در تیم مارکتینگ اصفهان آهن»