لوگو ورق سیاه فولاد سبا

قیمت ورق سیاه فولاد سبا

بروزرسانی

08:134 مرداد 1403
عنوانقیمت ریالبدون ٪۱۰ ارزش افزودهخرید
ورق سیاه 3 میل-عرض 1متر-رول

346,000

100
ورق سیاه 3 میل-عرض 1.25متر-رول

تماس بگیرید

ورق سیاه 3 میل-عرض 1.5متر-رول

336,000

100
توجه



لوگو ورق سیاه فولاد مبارکه

قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه

بروزرسانی

08:134 مرداد 1403
عنوانقیمت ریالبدون ٪۱۰ ارزش افزودهخرید
ورق سیاه 3 میل-عرض 1 متر-رول

346,000

100
ورق سیاه 3 میل-2*1 متر-برش‌خورده

347,000

100
ورق سیاه 3 میل-عرض 1.25 متر-رول

تماس بگیرید

ورق سیاه 3 میل-2.5*1.25 متر-برش‌خورده

تماس بگیرید

ورق سیاه 3 میل-عرض 1.5 متر-رول

336,000

100
ورق سیاه 3 میل-6*1.5 متر-برش‌خورده

338,000

100
ورق سیاه 3 میل-6*1.5 متر-فابریک

346,000

100

لطفا منتظر بمانید...

خواص مکانیکی بهبودیافته، خاصیت چکش‌‌خواری مطلوب، مقاومت کششی خوب و بسیاری موارد دیگر در کنار پایین بودن قیمت ورق سیاه از آن محصولی برتر ساخته است. این محصولات از پرکاربردترین مصالح در صنایع مختلف هستند که با شناخت دقیق انواع مختلفشان می‌توانید کاربردهای هر کدام را مشخص کرده و دقیق و درست تصمیم‌‌گیری کنید.

null

نوع کاربرد هر نوع در بین انواع مختلف ورق سیاه، با تعیین‌ ضخامت و ابعاد مورد نیاز مشخص می‌شود؛ اما قضیه مهم‌تر، نرخ انواع مختلف مانند قیمت ورق سیاه ۳ میلی‌متر است. با وجود تغییر روزانه و گاه حتی لحظه‌ای قیمت‌ها، باید بدانید که این نرخ را چطور دقیق تعیین کنید که در این مطلب به آن می‌پردازیم.

چگونه ورق سیاه ۳ میلی‌متر را تهیه کنیم؟

روش‌های مختلفی برای تهیه ورق سه میلی‌متر وجود دارد که موارد زیر از آن جمله هستند:

·       ارائه محصول در بورس: تأمین‌کنندگان (مثل کارخانه فولاد مبارکه) محصولات خود را در سبد کالای خریدو‌فروش بورس عرضه می‌کنند. خریداران هم با ثبت کد خرید و شرکت در مناقصات بورس آن را می‌خرند.

·       مراجعه مستقیم به کارخانه‌های عرضه‌کننده ورق سیاه: در این روش تولیدکنندگانی که ورق سیاه از مواد اولیه مورد نیاز آن‌هاست، طبق نظر کارشناسان و بازرسان وزارت صنعت، سهمیه خود را می‌گیرند.

·       تهیه از طریق نمایندگی‌های تولیدکنندگان در سطح ایران: در این روش ورق مصرفی با قوانین خاصی به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

·       مراجعه به فضای آنلاین و خرید اینترنتی: روشی کاملا آسان و سریع که در آن با تعیین نرخ انواع محصولات مثل قیمت ورق سیاه ۳ میلی‌متر، بدون دردسر خرید می‌کنید.

موارد تاثیر گذار بر قیمت روز ورق سیاه سه میلی‌متر

تأثیر تغییرات پیش‌بینی‌نشده بر قیمت ورق سیاه ۳ میلی‌متر در حدی است که پیش‌بینی دقیق قیمت آن را با مشکل مواجه می‌کند. بر این اساس نرخ خریدوفروش محصول باید در همان روز معامله تعیین شود. میزان عرضه محصول و تقاضای آن، قیمت روز آهن در ایران و جهان، نرخ ارز و دلار، رونق یا رکود در صنایع وابسته و مصرف‌کننده ورق سیاه، هزینه‌های حمل‌ونقل، نرخ تورم، زمان خریدوفروش، شرایط کارخانه تولیدکننده و بسیاری موارد دیگر از فاکتورهای موثر بر نرخ این محصول هستند.

مشخصات ورق‌های سیاه ۳ میلی‌متر

از ویژگی‌های ورق سیاه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

·       خاصیت چکش‌‌خواری مطلوب

·       خواص مکانیکی بهبودیافته

·       مقاومت کششی خوب

·       قیمت مناسب ورق سیاه

·       مقاومت ارتجاعی مناسب

·       استحکام و سختی دلخواه

·       حذف تنش پس‌مانده به‌دنبال عملیات حرارتی در تولید ورق‌‌های سیاه

·       مقاومت در برابر خوردگی در مقایسه با ورق‌‌های نورد سرد

کاربرد ورق سیاه ۳ میلی‌متر در صنایع مختلف

عملیات حرارتی نورد گرم باعث ویژگی‌های مطلوبی در ورق سیاه می‌شود تا جایی که از پرمصرف‌ترین ورق‌ها در جهان محسوب می‌شود. فرآیند نورد گرم نسبت به نورد سرد، از تکنولوژی پایین‌تری بهره می‌برد؛ این قضیه باعث صرف انرژی کمتر و مهم‌تر از همه هزینه پایین‌تر در تولید آن می‌شود. محصولاتی که درکنار ارزان بودن، قابلیت و خاصیت‌های مناسبی دارند، مصرف‌کننده را به خرید راغب‌تر می‌کنند.

تولیدکنندگان نیز با علم به این قضیه، محصولات را با رعایت استاندارها، وارد بازار می‌کنند که ویژگی‌ها و استاندارهای ارائه‌شده در هر محصول را می‌توانید در جداول سایت اصفهان آهن به‌وضوح مشاهده کنید. با توجه به این موارد در هنگام خرید می‌توانید نوع مناسب برای پروژه خود را انتخاب کنید. ضخامت و ابعاد مورد نیاز از معیارهای تعیین‌‌کننده در نوع کاربرد ورق هستند. بر این اساس استفاده ورق سیاه در صنایع کشتی‌سازی، ماشین‌سازی، صنایع سنگین، صنعت ساخت‌وساز، تولید انواع مخازن، انکرسازی و بسیاری موارد دیگر بسیار زیاد است.

ورق سیاه ۳ میلی‌متر در کدام کارخانه ها تولید می شود؟

انواع ورق سیاه را می‌توانیم در لیست تولیدات کارخانه‌های مهمی چون فولاد صبا و مجتمع فولاد مبارکه و همچنین کارخانه‌های فولاد کاویان اهواز، فولاد اکسین خوزستان، فولاد گیلان و شرکت نورد و تولید قطعات فولاد ببینیم.

راهنمای خرید ورق سیاه ۳ میلی‌متر از اصفهان آهن

خریداران ورق سیاه و دیگر آهن‌آلات ساختمانی و صنعتی، افرادی پرمشغله هستند که کمتر می‌توانند زمانی طولانی برای خرید کالاهای مورد نیاز خود بگذارند. اگر شما هم از این گروه هستید، سایت اصفهان آهن بهترین راهکارتان خواهد بود. این سایت با توجه به نیاز شما، به ارائه خدمات گوناگونی در جهت تأمین اطلاعات به‌روز و خرید، در اختیارتان قرار می‌دهد. چه برای گرفتن اطلاعات، مشاوره و دریافت نرخ محصولات و چه برای خرید ورق سیاه ۳ میلی‌متر، می‌توانید از طریق جداول موجود در سایت، تماس با شماره تلفن‌های موجود در سایت و گذاشتن پیام اینترنتی اقدام کنید.

قیمت روز ورق سیاه ۳ میلی‌متر

همانطور که ذکر شد، قیمت روز ورق سیاه ۳ میلی‌متر تحت تأثیر عوامل گوناگونی، همیشه در حال تغییر است. این تغییر قابل پیش‌بینی نیست؛ ولی شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی مختلف با سایت اصفهان آهن از آن مطلع شوید. 

more indicator
بیشتر

دانلود اپلیکیشن اصفهان آهن

اصفهان آهن را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

enamaad1enamaad2

طراحی توسط تیم مارکتینگ و توسعه اصفهان آهن