کدام کارخانه‌ها ارزان ترین میلگرد را دارند؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با وجود تنوع بسیاری از کارخانه‌های تولیدی میلگرد در ایران، خیلی از افراد مایل هستند میلگرد باکیفیت خریداری کنند و در عین حال، هزینه کمتری هم پرداخت کنند. اما آیا می‌دانید که کدام کارخانه‌ها، ارزان ترین میلگرد را تولید می‌کنند؟ برای بررسی این موضوع با ما همراه باشید.

فایل صوتی 

ارزان ترین میلگردها کدام‌اند؟

مطمئنا برای بسیاری از افرادی که در زمینه خرید و فروش آهن آلات فعال هستند، علاوه بر قیمت آنلاین میلگرد، کیفیت میلگردهای تولید شده، دغدغه است. ما در ادامه این مقاله، به معرفی این کارخانه‌ها می‌پردازیم که شما هم به‌نوعی هزینه کم بپردازید و همی انکه محصولی نسبتا باکیفیت خریداری کنید.

کارخانه فولاد سرمد ابرکوه یزد

اگر در بازار آهن آلات فعال باشید، بدن شک نام میلگرد سرمد ابرکوه یزد را شنیده‌اید! کارخانه فولاد سرمد ابرکوه یزد، در سال 1391 در جاده ابرکوه یزد تاسیس شد. این مجتمع فولادی، با بهره برداری از واحد نورد، توانایی ظرفیت تولید 450 هزار تن میلگرد در سال را دارد. میلگردهای تولید شده در این کارخانه در سایز 8 تا 32 میلمتر در گرید A3 تولید می‌شوند.

کارخانه فولاد سرمد ابرکوه، ضمن رعایت استاندارد ملی ایران به شماره 3132 میلگردهای تولیدی خود را با کیفیت بسیار مرغوب وارد بازار می کند. میلگردهای تولید شده این مجتمع، با تنش جاری 4000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی 6000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع تولید می‌شود.

مجتمع فولاد میانه

مجتمع فولادی میانه، در سال 1368 در شهرستان میانه تاسیس شد. این کارخانه در سال 1379، با هدف تولید سالانه 550 هزار تن مقاطع فولادی مورد بهره برداری قرار گرفت. صنایع فولاد آذربایجان، سالانه 550000 تن انواع میلگرد، تسمه، ناودانی و مفتول تولید و به بازار عرضه می‌کند.

 میلگرد میانه (فولاد آذربایجان)، مطابق با استانداردهای جهانی است و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. به حق می‌توان گفت که میلگرد میانه از جمله محصولاتی است که علاوه بر این که از قیمت مناسبی برخوردار است، دارای کیفیت بالایی هستند.

مجتمع فولاد خراسان

مجتمع فولاد خراسان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان مقاطع فولادی در کشور است که در سال 1381 در خراسان تاسیس شد. انواع مقاطع فولادی اعم از میلگرد ساده و اجدار، شمش، آهن اسفنجی و همچنین بریکت تولید می‌کند. همه افراد فعال در زمینه آهن آلات، این میلگرد را با نام میلگرد نیشابور می‌شناسند. قیمت میلگرد نیشابور، یکی از مواردی است که بسیاری از افراد، روزانه به دنبال آن هستند.

مجتمع-فولاد-خراسان

میلگرد تولیدی این مجتمع، هم کیفیت بالایی دارد و هم به نوعی می‌توان گفت که از قیمت مناسبی برخوردار است. میلگردهای تولیدی این مجتمع در دو نوع ساده و آجدار هستند که هر کدام بر حسب کابرد و ویژگی در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند.  از مشخصات اصلی مقاطع آجدار، می‌توان به آجدار مارپیچ (340) و آجدار جناقی (400) اشاره کرد.

مجتمع آریان فولاد

آریان فولاد در دسته تولید کنندگانم ارزان ترین میلگرد است. گر به دنبال میلگردهای باکیفیت با قیمت مناسب هستید، میلگرد مجتمع فولاد آریان برای شما، انتخاب مناسبی است. مجتمع نورد آریان فولاد در سال 1385، در شهرستان بوئین زهرا در قم تاسیس شد که در حال حاضر، این کارخانه یکی از بزرگ ترین مجتمع های تولید مقاطع فولادی است که به صورت خصوصی اداره می‌شود.

میلگرد

اگر سابقه فعالیت در حوزه فولاد را داشته باشید، به طور حتم باکیفیت میلگردهای آریان فولاد آشنایی دارید. به طور کلی، می‌توان گفت که کیفیت میلگرد آریان فولاد باعث شده که متقاضیان زیادی در بازار شمال شرقی کشور داشته باشد.

در این مقاله کارخانه‌های ارزان ترین میلگرد را شناختیم. افراد در طول روز، تغییرات نرخ کارخانه های مختلف میلگرد را دنبال می‌کنند تا از بین برندهای مختلف بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند و هزینه ساخت و ساز را کاهش دهند. انتخاب میلگردی که قیمت مناسبی داشته باشد و در عین حال از کیفیت خوبی برخوردار باشد، برای همه افراد کار ساده‌ای نیست! این مقاله به شما کمک کرد که بتوانید این کارخانه‌ها را شناسایی کنید.

کدام کارخانه‌ها ارزان ترین میلگرد را تولید می‌کنند؟

مجتمع فولاد میانه، مجتمع فولاد خراسان، کارخانه فولاد سرمد ابرکوه و چند کارخانه مطرح دیگر در کشور در عین تولید میلگردهای باکیفیت، محصولاتی با قیمت مناسب تولید می‌کنند.

کدام مجتمع فولادی هم میلگردهای باکیفیت و هم با قیمت مناسب دارد؟

میلگرد تولیدی مجتمع فولاد خراسان، هم کیفیت بالایی دارد و هم به نوعی می‌توان گفت که از قیمت مناسبی برخوردار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.