تولید کنندگان برتر پروفیل Z در ایران

زمان مطالعه: 5 دقیقه

آیا در مورد پروفیل Z چیزی می‌دانید؟ آیا می‌دانستید که چند تولیدکننده مطرح در ایران، قادرند این نوع پروفیل را با بهترین کیفیت و قیمت وارد بازار کنند؟ آیا در مورد این شرکت‌های تولیدی اطلاعاتی دارید؟ آیا به عنوان فردی که در یک کارگاه صنعتی کار می‌کند و یا فردی که قصد دارد یک پروژه عمرانی عظیم را به پایان برساند فکر می‌کنید کیفیت پروفیل تا چه میزان می‌تواند باعث بهبود روند کار شود؟ اهمیت سوالات ذکر شده انگیزه‌ای بود تا باعث شود شما را با تولید کنندگان برتر پروفیل Z در ایران آشنا کنیم. پس در ادامه این متن با ما همراه باشید.

فایل صوتی این مطلب

تولید کنندگان برتر پروفیل Z در ایران

تولیدکنندگان پروفیل زد

همان طوری که می‌دانید چندین شرکت در ایران در حال تولید پروفیل Z هستند. برخی از آنها با کیفیتی مثال زدنی قادرند این محصول را وارد بازار کرده و مشکلات بسیاری از صنایع را به خوبی حل کنند. برای آشنایی بیشتر با این تولیدکنندگان برتر، به خواندن این نوشتار ادامه دهید. 

شرکت پروفیل صنعت آسیا

یکی از تولیدکنندگان برتر پروفیل Z  در کشور، شرکت پروفیل صنعت آسیا است. این شرکت در سال 1371 فعالیت خود را شروع کرده و طی سال های فعالیتش تجارب زیاد و ارزشمندی در حوزه صنعت فلزکاری و ساخت بدنه‌ اتومبیل‌ به دست آورده است. این شرکت برای تولید و ارائه مقاطع فولادی مختلف شروع به کار کرده و در طی این مدت نیز توانسته به دستاوردهای قابل توجهی در این حوزه دست پیدا کند.

شرکت پروفیل صنعت آسیا تمام هم و غم خود را بر آن قرار داده تا علاوه بر به کار گرفتن تجربه، علم را نیز چاشنی کار خود کند و مفاهیم علمی را نیز وارد حوزه صنعت نماید. تمام افرادی که در این شرکت کار می‌کنند از جمله افراد ماهر و با تجربه در این حوزه بوده و به همین واسطه است که شرکت پروفیل صنعت آسیا توانسته به تمام اهداف از پیش تعریف کرده‌اش دست پیدا کند.

این شرکت در حال تلاش است تا قطعاتی با کیفیت و با قیمتی مناسب وارد بازار کرده و تمام نیازهای صنایع مختلف را به خوبی پاسخ دهد. پروفیل Z یکی از مهم‌ترین محصولاتی است که توسط این شرکت تولید شده و به دلیل بالا بودن کیفیت، بسیاری از صنایع به دنبال آنند تا قطعات مورد نیاز خود را از این شرکت تامین کنند.

حوزه دیگری که این شرکت به خوبی در آن ورود پیدا کرده و توانسته موفقیت‌های قابل توجهی به دست آورد، صادرات است. این شرکت در حال رقابتی فشرده با شرکت‌های ترکیه‌ای است و به دلیل بالا بودن مرغوبیت، پایین بودن قیمت و حرفه‌ای بودن، عرصه را برای تولیدکنندگان ترکیه تنگ کرده است. این شرکت تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا یک کالا با قیمت مناسب، کیفیت قابل قبول، دسترسی راحت، وفور محصول و دادن حق انتخاب به مشتریان به بازار وارد کند.

از جمله چشم‌اندازهایی که پروفیل صنعت آسیا برای خود تعریف کرده، می‌توان به قرار گرفتن بین رده‌های بالای تولید در حوزه مقاطع فولادی اشاره کرد. افزایش حوزه صادرات نیز هدف دیگری که این شرکت قصد دارد به زودی به آن دست پیدا کند.

شرکت فولاد گستر حداد

یکی دیگر از تولیدکنندگان برتر پروفیل Z، شرکت فولاد گستر حداد است. این شرکت در سال 1385 فعالیت خود را به صورت بازرگانی شروع کرد و در سال 1388 با هدف تولید قوطی و پروفیل‌های فولادی به صورت عملی در حوزه صنعت قدم گذاشت. تولید اسمی این شرکت در سال 1388 حدود 400 هزار تن بود.

این شرکت در مساحتی حدود 200 هزار مترمربع ساخته شده و فاز اولیه آن، زیربنایی حدود 40 هزار مترمربع با 12خط تولید لوله و 2 خط نواربری داشت. مدیریت این شرکت برای آنکه بتواند به تمام نیازهای حوزه صنعت به صورت کاملا جامع پاسخ دهد، تصمیم گرفت تا تولید اسمی این شرکت را به 100 هزار تن در سال برساند. وی برای رسیدن به این هدف شروع به ساخت فاز دوم کارخانه در زیربنایی حدود 45 هزار مترمربع کرد و تولید انواع لوله گازی از همین جا آغاز شد. در ادامه نیز بخش‌های دیگری به این شرکت اضافه شد و لیست محصولاتی که توسط شرکت فولاد حداد گستر تولید می‌شد، روز به روز گسترش پیدا کرد.

اگر امروز به کارخانه این شرکت بروید می‌توانید 17سالن تولید و 27 عدد خط نواربری را مشاهده کنید. یکی از اهدافی که این شرکت برای خود در نظر گرفته، تولید اسمی 1500 تن لوله  و پروفیل در روز است. این مهم اگر تحقق پیدا کند، صنایع مختلف در کشور به خوبی می‌توانند نیازهای خود را در اسرع وقت و به بهترین شکل ممکن  مرتفع کنند.

شرکت فولاد گستر حداد، نه تنها توانسته در حوزه تولید پروفیل Z به خوبی ظاهر شود، بلکه این شرکت به دلیل همکاری با نیروهای متخصص و حرفه‌ای و استفاده از پیشرفته‌ترین و بروزترین دستگاه‌ها و ماشین آلات، توانسته کلیه محصولات خود را در برترین و بهترین حالت ممکن وارد بازار کند.

سریر صنعت امیر

142541 1

یکی دیگر از تولیدکنندگان برتر پروفیل Z در کشور، شرکت سریر صنعت امیر است. این شرکت ابتدای کار خود را با فعالیت در حوزه برشکاری شروع کرد اما با گذشت سال‌ها و روزها و به دلیل بالا بودن کیفیت، برای تاسیس و راه‌اندازی شرکتی که بتواند مقاطع فولادی را تولید و وارد بازار کند، اقدام و در سال 1384 فعالیت خود را به صورت یک تولیدکننده شروع کرد. شرکت سریر صنعت امیر، با تولید پروفیل Z در بهترین کیفیت توانست رضایت اغلب مشتریان داخلی را به دست آورد و بعد از این مرحله بود که صادرات نیز به فعالیت‌هایی که توسط این شرکت انجام می‌شد اضافه گشت. صادرات مقاطع فولادی به کشورهای حوزه خاورمیانه و کشورهایی که در همسایگی ایران قرار دارند، از جمله فعالیت‌هایی است که توسط این شرکت صورت گرفته است.

از دیگر اموری که به دست شرکت سریر صنعت امیر انجام می‌شود می‌توان به موارد زیر نیز اشاره داشت:

  • تولید نوار، تسمه فولادی، پروفیل فولادی و پوشش های مناسب برای سوله
  • تولید تسمه کششی و تسمه فوق کششی فولادی برای صنایعی مانند صنایع بسته بندی
  • صادرات سیستم حفاظ امینی راه؛ این سیستم‌ها با توجه به استانداردهای روز دنیا و سازمان ملی استاندارد ایران تولید می‌شوند.
  • انجام خدمات شکل دهی سرد به صورت رول فرمینگ، برش طولی و عرض به صورت نواربری و سوراخکاری به صورت پرسکاری
  • واردات و فروش درب ضد سرقت، ضد انفجار و درب آکوستیک
  • واردات و فروش کلاف و ورق فولادی از جنس فولاد زنگ نزن از کشورهایی مانند چین، کره و تایوان

این شرکت قصد دارد به یکی از بزرگ‌ترین و مطرح‌ترین شرکت‌های تولیدکننده و صادرکننده کالاهای جاده‌ای تبدیل و سهم بیشتری را در حوزه تولید و صادرات مقاطع فولادی به خود اختصاص دهد. علاوه بر صادرات، شرکت سریر صنعت امیر، خیز برداشته تا فعالیت خود را گسترده‌تر از قبل کرده و کاری کند که محصولات فولادی به محصولاتی بومی در کشور تبدیل شوند.

شرکت آریا صنعت کُرَن

یکی دیگر از تولیدکنندگان برتر پروفیل Z در کشور، شرکت آریا صنعت کُرَن است. این شرکت نیز فعالیت خوب و قابل قبولی در حوزه تولید این نوع پروفیل از خود نشان داده و محصولات تولید شده توسط شرکت آریا صنعت کُرَن از جمله قابل اعتمادترین و با کیفیت‌ترین پروفیل‌های موجود در بازار می‌باشد.

این شرکت در سال 1392 کار خود را شروع کرده و در حال حاضر نیز در حوزه تولید و بازرگانی محصولات و مقاطع فولادی در حال فعالیت می‌باشد. شرکت آریا صنعت کُرَن در استان اصفهان واقع بوده و در سال 1398 در سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی عضو شد.

از جمله مسائلی که باعث شده این شرکت بتواند مقاطع و محصولات فولادی را با کیفیتی قابل قبول وارد بازار کند می توان به همکاری و حضور پرسنلی مجرب و کارآزموده اشاره کرد.از جلمه محصولاتی که توسط این شرکت تولید می‌شود، می‌توان به محصولات زیر اشاره داشت:

  • تولید تسمه فولادی
  • تولید کرکره سینوسی و ذوزنقه
  • تولید پروفیل یو گالوانیزه
  • تولید پروفیل Z

در این متن با تولیدکنندگان برتر پروفیل Z آشنا شدیم و در جهت افزایش اطلاعات و دانش شما در مورد این شرکت‌ها، سعی کردیم در قالب کلمات شما را با آنها بیشتر آشنا کنیم. تمام شرکت‌های نامبرده از جمله مطرح‌ترین و معتبرترین تولیدکنندگان مقاطع فولادی در کشور به شمار می روند و بدون شک با خرید محصولات و مقاطع فولادی از آنها، بسیاری از مشکلات حوزه صنعت به نحوی کاملا موثر و کارا حل خواهد شد. برای اطلاع از «قیمت پروفیل زد» می‌توانید به سایت اصفهان آهن مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.