10 تولیدکننده برتر ناودانی در ایران

زمان مطالعه: 5 دقیقه

یکی از مقاطع فولادی پرکاربرد در صنعت ساختمان، ناودانی است. این محصول فولادی ظاهری شبیه به حرف U دارد. معمولا این محصول در بخش هایی از سازه که بار زیادی به آن وارد نمی شود، مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به کارایی و میزان کاربرد این مقطع فولادی، شناخت شرکت های تولیدکننده برتر ناودانی برای مصرف کننده اهمیت بالایی دارد.

در ادامه این مطلب، قصد داریم تا به معرفی 10 تولیدکننده برتر ناودانی در کشور بپردازیم. اگر برای اجرای پروژه های خود به این محصول نیاز دارید، مطالعه ادامه مطلب برای شما مفید خواهد بود. همچنین برای مشاهده قیمت ناودانی، می توانید از سایت اصفهان آهن کمک بگیرید. ضمنا از طریق فرم زیر، امکان دریافت مشاوره رایگان برای انتخاب محصول برای شما مخاطبان و مشتریان عزیز فراهم است.

free-consultation

    فایل صوتی این مطلب

    1.کارخانه ذوب آهن اصفهان؛ تولیدکننده برتر ناودانی

    بزرگترین تولیدکننده برتر ناودانی و اولین کارخانه محصولات فولادی در کشور، کارخانه ذوب آهن اصفهان است که در سال ۱۳۵۰ به بهره برداری رسید. این شرکت به عنوان بزرگترین تولیدکننده محصولات فولادی طویل در خاورمیانه، افتخار بزرگی برای کشور است. از محصولات تولیدی این کارخانه می توان به تیرآهن، میلگرد، نبشی، ناودانی و … اشاره کرد. کیفیت محصولات این کارخانه بسیار بالاست؛ به همین دلیل، افراد زیادی در پروژه های خود از تولیدات ذوب آهن اصفهان استفاده می کنند.

    ذوب آهن اصفهان به عنوان تولیدکننده برتر ناودانی، سهم بزرگی در بازار داخلی دارد. محصولات این شرکت دارای استانداردهای ملی و بین المللی هستند و در ابعاد و وزن های مختلف، به بازار عرضه می شوند.

    2.کارخانه فولاد ناب تبریز

    تولیدکننده برتر ناودانی
    ناودانی سبک

    کارخانه فولاد ناب تبریز بیشترین سهم را در تولید ناودانی به خود اختصاص داده است. این کارخانه در سال ۱۳۸۲ در شهر تبریز تاسیس شد. یکی از محصولات اساسی این شرکت، ناودانی است. با توجه به رعایت استانداردهای ملی و بین المللی مختلف، به عنوان تولیدکننده برتر ناودانی شناخته می شود.

    این شرکت در تولید ناودانی های سبک از استاندارد روسی GOST 8240:1997 و برای تولید ناودانی های سنگین از استاندارد اروپایی DIN EN 1026-1:2009 استفاده می کند. به همین دلیل است که ناودانی ناب تبریز محصول پرطرفدار و پرفروشی است.

    تمامی محصولات این شرکت مطابق با استانداردهای ملی با شماره ۱-۴۴۷۷ تولید و به بازار عرضه می گردد. در این شرکت ناودانی در دو نوع سبک و سنگین و سایزهای ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۴ و ۱۶ تولید می شود. به این نکته دقت داشته باشید که طول ناودانی ها ۶ یا ۱۲ متر است.

    نکته بعد، در مورد وزن هر شاخه ناودانی است. وزن ناودانی ها به سایز آن ها بستگی دارد و قیمت نهایی، براساس وزن محصول تعیین می شود. البته وزن ناودانی های فولاد ناب تبریز بیشتر است؛ از این جهت، کیفیت بسیار مناسبی دارند.

    3.کارخانه شکفته مشهد

    یکی دیگر از برترین تولیدکنندگان ناودانی در ایران، کارخانه شکفته مشهد است. این کارخانه در سال در سال ۱۳۳۰ تاسیس شد و در جاده قوچان به مشهد واقع شده است. یکی از محصولات اصلی این کارخانه، ناودانی است که در انواع مختلف و سایزهای گوناگون تولید و به بازار عرضه می شود‌. با توجه به رعایت استانداردهای مختلف در فرایند تولید محصول، کیفیت ناودانی های این شرکت بالاست؛ به همین دلیل، مشتریان زیادی از سراسر کشور دارد.

    این شرکت در تولید ناودانی از استانداردهای مختلفی نظیر DIN EN 10279، DIN 1026-1، GOST 8240، استاندارد ملی INSO 4477-1، استاندارد DIN EN 10056-1,2 و استاندارد بین المللی ISO 657-5 استفاده می کند. در نتیجه، به عنوان تولیدکننده برتر ناودانی شناخته می شود. این کارخانه هم ناودانی های سبک و سنگین را در سایزهای مختلفی تولید می کند. از سایزهای ناودانی این شرکت می توان به سایز ۶، ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۴ و ۱۶ اشاره کرد.

    10 تولیدکننده برتر ناودانی در ایران
    کارخانه البرز ایرانیان

    4.کارخانه فولاد کوهپایه

    چهارمین تولیدکننده برتر ناودانی که در این لیست ذکر می کنیم، فولاد کوهپایه است. این شرکت در سال ۱۳۸۲ در اصفهان تاسیس و به بهره برداری رسید. این کارخانه محصول خود را در سایزهای مختلف و با طول 12 متر تولید می کند.

    با توجه به کیفیت بالای محصولات این شرکت، مشتریان زیادی برای خرید از آن اقدام می کنند. برای تهیه محصول مورد نظر، می توانید از کارشناسان اصفهان آهن کمک بگیرید.

    5.کارخانه البرز ایرانیان

    کارخانه فولاد البرز ایرانیان یا فایکو نیز یکی از برترین تولیدکنندگان ناودانی در ایران است. این کارخانه در استان مازندران و کیلومتر ۱۵ جاده ساری به مشهد واقع گردیده و یکی از چند تولیدکننده برتر ناودانی و مقاطع فولادی گرم در کشور قرار است. این کارخانه ناودانی های سری UPE و UPN را تولید می کند.

    این محصولات اغلب در سایزهای ۱۴، ۱۶، ۱۷، ۲۰ و ۲۴ در انواع سبک و سنگین تولید و به بازار عرضه می شوند. قیمت این مقاطع به دلایل مختلف تغییر می کند. برای اطلاع از قیمت روز محصول، می توانید با تیم اصفهان آهن در تماس باشید.

    6.مجتمع فولاد البرز غرب

    مجتمع فولاد البرز غرب در سال ۱۳۸۵ در نزدیکی شهر تاکستان تاسیس شده و محصولات با کیفیتی را به بازار روانه می کند. در این کارخانه ناودانی هایی با سایز ۸، ۱۰، ۱۲ و ۱۴ تولید می شود. ناودانی های فولاد البرز غرب مطابق با استانداردهای EN 10056-2 و DIN EN 17100 تولید و به بازار عرضه می شوند. شما می توانید قیمت انواع ناودانی را از سایت اصفهان آهن مشاهده کنید.

    7.کارخانه نورد یاوران زنجان

    در جمع تولیدکنندگان ناودانی کشور، کارخانه یاوران زنجان نیز وجود دارد. این کارخانه که در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرد، توانسته در دو دهه فعالیت خود، محصولات با کیفیتی را روانه بازار کند. ناودانی که یکی از محصولات کارخانه یاوران زنجان است، در انواع مختلفی تولید می شود. ناودانی های سبک و سنگین این کارخانه در ابعادی همچون 4*40*40 تولید می شوند. این محصولات اغلب در طول های ۶ و ۱۲ متر به بازار عرضه می شوند.

    8.شرکت صبا فولاد منظومه

    یکی دیگر از کارخانه هایی که در اصفهان واقع شده و در زمینه تولید ناودانی فعالیت دارد، شرکت صبا فولاد منظومه است. بر این اساس، اصفهان را می توان به عنوان قلب صنعت فولاد کشور در نظر گرفت. کارخانه صبا فولاد منظومه در سال ۱۳۸۹ تاسیس شد و در همین مدت کم، توانست مشتریان زیادی را جذب کند. ناودانی های این شرکت در سایزهای ۶ و ۸ و در دو نوع سبک و سنگین تولید می شوند. ضمنا طول این محصولات ۶ متر است.

    تولیدکننده برتر ناودانی در کشور
    ناودانی فولادی

    9.کارخانه کیان فولاد ابهر

    خوشبختانه در اکثر استان های کشور، کارخانه های تولیدی مقاطع فولادی در حال فعالیت هستند. در استان زنجان نیز کارخانه کیان فولاد ابهر در زمینه تولید ناودانی، در بین چند تولیدکننده برتر ناودانی جای دارد. این کارخانه مطابق با استانداردهای ملی، ناودانی هایی در سایز ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶، ۱۸ و ۲۰ تولید می کند.

    10.کارخانه دهشیر یزد

    این کارخانه در استان یزد واقع شده و به عنوان یکی از برترین کارخانه های برتر تولید کننده ناودانی شناخته شده است. محصولات کارخانه دهشیر یزد براساس استاندارد ملی به شماره ۴۴۷۷-۱ و استاندارد اروپایی DIN EN 1026-1:2009 تولید و به بازار عرضه می شود. ناودانی های بال شیب دار از محصولات مشهور این کارخانه است. شرکت دهشیر یزد نیز ناودانی های خود را در سایزهای ۶ تا ۱۲ به تولید می رساند.

    در مجموع، یکی از مهم ترین مقاطع فولادی که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد، ناودانی است. کارخانه های زیادی در داخل کشور این محصول را تولید می کنند. در این مطلب، چند تولیدکننده برتر ناودانی را معرفی کردیم. از جمله آن ها می توان به کارخانه ذوب آهن اصفهان، فولاد ناب تبریز، شکفته مشهد، البرز ایرانیان، فولاد کوهپایه، فولاد البرز غرب، یاوران زنجان، فولاد منظومه، فولاد ابهر و دهشیر یزد اشاره کرد. برای مشاهده قیمت و خرید از هر یک، کافیست با اصفهان آهن تماس بگیرید.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.